söndag 29 juni 2008

Hej !!

Ingen uppdatering alls igår, jag hade mina anledningar...Både natten till lördag och mesta delen av dagen var i princip jobbig, jag mådde inte alls bra på grund av en sak som har hänt. Men vill inte skriva om det just nu, jag kanske förklarar mer när jag själv har smält det. Just nu vill jag bara krypa in under täcket och glömma allt...

Åkte iväg till syrran & Peter istället för att sitta själv hemma, vi käkade McDondalds och tittade på Arn. Jag sov även här så låg och stor myste med Lillan hela natten, I so needed that !!
Ska hem snart, då ska jag ta en kopp te och höra av mig till Wookie så han vet att jag lever :) Han kan nog kanske vara smått orolig just nu, lol.
Ska prata med Linus och Danne idag också, I need my darlings <3
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: