fredag 13 juni 2008

Men Allvarligt?! >.<

Hur tusan kan min allergi bli värre igen?! Jag blir knäpp !! Nu har ögonen börjat tagit mer stryk också :( Buhu *grinar* jag hatar det här .___.
Sen ska jag på studentfest senare (vad i helskotta har man på sig när hela släkten är där?!), hos min kusin som ja...tar studenten idag o.o Kul kul, när ens allergi gör en halv galen-dags-för-läggas-in. xD
Jag ska inte ens gå in på min hosta jag vakna med...usch.


Mamma och Pappa ska till Hånö imorgon men jag ska inte med, jag ska stanna hemma och designa visitkort jag :) I och med att jag inte vet hur mycket jag hinner med idag innan studentfest fixande och sen själva studentfesten o.0
Ugh, stressheten a la juni gör sig allt påmind .__. Måste snacka ihop mig med fotografer också haha, ska försöka klämma in båda innan midsommar.
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: