söndag 22 juni 2008

So long and Good Bye (kanske)

Mesta delen av min dag har spenderats framför datorn, har tagit det lugnt inför Göteborg och den långa bilresan imorgon ^.^ Men klarar jag 9 timmar på en buss upp till Gilly så pallar jag nog 5 timmar i en bil, med turist stop xD Det kommer gå bra ;)

Har fortfarande inte packat o.o Men ska göra det snart, ska dricka mitt te först ^.^
Har precis kommit upp ur badet, tog ett långt avslappnande bad :D Så jäkla skönt.

Trixade ihop två manips idag i photoshop, väldigt nöjd med båda faktiskt och blir nog en till gjord nu medans jag dricker te ;) Det eller något annat fix D:

Vet inte om jag kommer skriva mer förr än på torsdag, vi kommer ha med bärbara men jag vet inte hur upptagen jag kommer vara där borta så ja ;)
Hörs vi inte mer så får ni ha det så bra !! :D

[Credit to the model in the picture below goes to Elandria@deviantART, thank you so much for letting people use your stock and for giving me permission to post it here. I'm writing this in english so she can understand ;)]

Klicka för verklig storlek, dom finns även på min deviantART.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: