måndag 2 juni 2008

Promenad med Syster

Syrran ringde medans jag letade efter en film att titta på, så vi tog en promenad :) Pratade gamla minnen omkring våra båtturer, outfits till studentfester och midsommar and so on. Det var mysigt och trevligt, saknar våra små promenader då vi bara pratar om precis allt mellan himmel och jord. Kanske ska göras till en mini rutin igen?
Jag älskar att umgås med henne, hon är trots allt en av mina närmaste vänner sedan många år tillbaka och så den bästa stora systern på denna jord ^.^

Vi gick hem till henne där vi tittade på TV medans jag busade med Lillan, like always haha. Hon har blivit ännu mer hyper och knäpp av hennes nya foder verkar det som, hon är verkligen KNÄPP ! xD Min lilla älskling :*
Inte nog med knäpphet, hennes teckning är så otroligt vacker, jag älskar att ta kort på henne, den sötnosen :D

Elenor hade ringt så ringde henne :) Vi kanske ska träffas en stund imorgon och så ska vi träffas på onsdag då jag ska med henne till arbetsförmedlingen, min tös är vad hon är hehe :D <3
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: