söndag 22 juni 2008

Söndag 22/6-08

Shit, sov länge idag D: Ända till 11.30 lyckades jag sussa under täcket till xD Känner mig smått arg på mig själv i och med att jag måste i säng tidigt ikväll, vi ska ju till Göteborg imorgon och åker runt 8.00 på morgonen o.o Men kan ju alltid sova i bilen på vägen dit, hehe ;D

Idag så blir det att pyssla om djuren extra mycket, städa upp på rummen & sen packa inför Göteborg ^.^ Men jag tänker inte stressa, jag känner mig helt åt skogen med allergin så blir en lugn tag trots allt det ;)

Nu ska jag fixa en kopp te, ta ett bloss och sen blir det att ladda in bilder ifrån igår :)

Just det ! Fick sms ifrån farbror Per förut xD Det stod att dom var på väg hem nu och en kram ifrån VÄRLDENS BÄSTA FARBROR, i stora bokstäver :D Han är allt mallig nu när han vunnit ;)
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: