tisdag 8 juli 2008

And here we go again.

Insomnia.
Sömnlöshet

Något jag har lidit av ett par år nu,
kom i samband med deprationen.
Insomnia är ju en pyskiskt störning vett ni ;)
Men jag skäms inte för mina psykiska sjukdomar o.0
Varför i helskotta ska jag göra det för?

Funderar dock på att söka upp läkare för min insomnia,
brukade äta sömntabletter.
För det är väldigt jobbigt.
Jag får ett jobbigt slag av det varje, varannan månad.
Då jag är utan sömn i dagar,
ibland en vecka oavsett vad jag gör.
Man mår inte bra efter tre dagars sömnlöshet ._.

Just nu provade jag sova vid 22.00, gav upp runt 00.30.
Försökte strax efter 01.00 igen och gav nyss upp igen.
Jag pallar fan inte att ligga i sängen och stirra upp i taket.
Det är irriterande.

Så nu ska jag titta på 10,000 BC.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: