lördag 26 juli 2008

Batman - Dark Knight

En underbar film förtjänar det där lilla extra i en bild.

Batman - Dark Knight.
En av de bästa filmerna jag någonsin har sett,
och jag har sett väldigt många kan jag säga er.
Heath Ledger som The Joker, klockren match.
MEN jag är dragen mellan kärlek och hat.
Det är en remake. Helt ny historia.
Dom har ändrat typ ALLT i historien ._.
Men jag älskar den !! xD
Jag har förrådit min comic uppväxt,
genom att älska en film där allt typ är fel.
Jag borde vara förbannad, besviken eller ledsen.
Men filmen är så jäkla bra så det inte är sant.
Jag är ledsen, mina medmänniskor i comic världen.
Jag har förrådit er.

Harvet Dent (framtida Two Face) var även med.
Holy my crap, dom ändra ju det med ._.
MEN fortfarande är jag en förrädare och älskar filmen xD
Vem blev favoriten? The Joker, som alltid så klart !

Just nu snurrar alla intryck,
dubbla känslor och tankar runt i mitt huvud.
Jag har svårt att få ner i exakta ord,
hur underbar filmen var och varför.
Den är mörk, komisk, action fylld
och jag förstår varför den slog rekord.
Varför den blev så stor så fort, jag menar...wow o.o

Jag lär posta bilder, tankar & arbeten ifrån photoshop,
en väldigt lång tid framöver kan jag säger er.

Jag vill se den igen och igen, right now.
Jag vill ha den hemma så jag kan titta
sönder dvd skivan och sen köpa ny.

Och nu till att chocka er alla.

Är den bättre än Harry Potter filmerna?
Ja.
Säger jag nej, så ljuger jag.
Den är fan bättre och jag är nog mest chockad av alla.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: