tisdag 29 juli 2008

Försöka går ju

Jag försökte gå till kyrkogården.
Men så fort häckarna kom inom synhåll fick jag panik.
Så jag gick hem och tog mig ett långt bad istället.
Det kommer, när jag är redo.

Sitter just nu med en stor kopp kaffe,
mitt te är friggin slut ._.
Pelle var ute ett bra tag, vi tittade på Justice League tillsammans xD
Han är så söt och guld värd idag, har hållt mig sällskap hela dagen.
Jag har haft en allmän dålig dag.
Det är för varmt för mig ute och har vart i flera dagar.
Deprationen gjorde sig påmind som den gör då och då.
Men oroa er inte, imorrn är jag nog mer glad igen.

Nu ska jag spela Age of Empires.
Sen får vi se, är jag trött sover jag.
Om inte...ja ni o.o
Harry Potter and The Half-Blood Prince trailern
kommer ju online om 45 min xD
Så ska se den, lär bli HP maraton efter det...hm...






Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: