söndag 13 juli 2008

Hallå på er ^^

God mat, trevligt sällskap och bra väder :]
Kunde inte ha varit bättre middag, hehe ^.^
Vi fick thailändsk dans som underhålling, kul kul.

Det blev festande senare på kvällen, jag blev full.
Så jag vaknade idag klocka 6.00 med världens bakfylla ._.
Jag ville bara dö, lol.
Jag blir inte bakfull ofta men när det väl händer,
då är det riktigt illa asså xD
Är för er information, fortfarande bakfull.


Piggnade till en stund under dagen.
Det slutade med att jag krälade runt på vår tomt med kameran xD
Sjungandes "Humlor&Fjärliar" i typ en timme ^.^
Jag är fullkomligt normal, jag vet ;]
Men fick några riktigt bra närbilder så är nöjd :D

Nu ska jag göra i ordning en till kopp te.
Sen ska jag se vikinga film med Angelina Jolie i.
Med andra ord Beowulf :]


Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Beowulf? Tittade vi på samma film på inprincip samma dag utan att veta om det? :OO hahaha vilket sammanträffande! xD Vad tyckte du om filmen?