onsdag 30 juli 2008

Helluuu

Uråldrig bild jag hittade xD
Damn, kort hår o.o Väldigt kort hehe

Sitter och dricker kaffe, det behövdes kan jag säga haha.
Som ni märkte så drogs jag upp tidigt av Pelle igen ;)
Men det gör inte så mycket, får man mer gjort om dagarna.

Just nu sitter jag och hoppas på två...nej tre saker.
  • Att Wookie ringer och vi äter glass.
  • Att mina kort ska ha kommit.
  • Att jag ska få tid att fotografera.
Sen vill jag se Batman - Dark Knight igen, i hemlighet.

Och vad sitter jag och gör medans jag dricket mitt kaffe?
Sitter inne på deviantART, som alltid.
I love the place, shut up damn it !! xD

Mamma jobbar kväll idag så hon är hemma D:
Så jäkla skönt med sällskap.
Bättre än att det är helt tomt, som det vart över en vecka.

Men nu ska jag...göra något.
Vet inte vad, men något blir det o.o






Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: