söndag 6 juli 2008

Hemma =^.^=

Jupp, tog 14.25 bussen hem ifrån Gnesta så var hemma i Nyköping runt 15.30 ^.^ Tog en kopp kaffe och satt med mamma i köket och pratade en stund i princip direkt ^.^ Hades fick komma ut, han var visst väldigt glad att hans mamma kom hem xD Apollo blev lika glad för en stund sen när han hade vaknat till liv och fick syn på mig :]
Fåglarna blev glada dom också faktiskt xD Merry blev helt till sig.
Det riktigt värmer i hjärtat att komma hem till :*

Jag har haft en bra, skön & lugn helg. Jag älskar att vara ute i Laxne, det är faktiskt mitt personliga Neverland :D Hade inte vart där på typ 2 veckor o.0 Så var mysigt att träffa Aslan och komma ut på landet. Sen att jag äntligen fick se fortsättningen på Narnia gjorde ju inte saken värre precis hehe ;]

Sitter just nu och dricker te, ska käka sen medans jag ser på Blade. Evigheter sedan jag såg den.
Fick ju hem filmerna jag beställde ifrån cdon i fredags :D Så jag har redan sett Robin Hood: Prince of Thieves.
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: