onsdag 2 juli 2008

Ibland suger det att vara tjej.

Det gör det faktiskt, speciellt en gång i månaden då man får den hemska mensen. En del har ingen mensvärk men det flesta har mensvärk, jag har svår mensvärk så jag ligger en hel dag när det väl är igång, 2-3 om jag har otur...förr var det en vecka om jag hade tur.
Jag blir alltid irriterad på det är haha och skäms inte för att prata om det, det är en naturlig sak och killar som ryggar tillbaka är endast mesar xD

Vi tjejer får stå ut med mens & PMS, vara gravida och föda barn. Det är bara några av jobbiga saker vi får ta itu med hela livet. Vad har ni killar?
Förkylningar?
Jag har faktiskt frågat mina killkompisar när dom är på mig om att jag är gnällig, då blir dom helt knäpptysta haha. Med all rätt också ;)

Dock en karl som borde få medalj är fan min Wookie. Han har tagit hand om mig när jag har haft mensvärk mer än vad min egna mamma har gjort, det säger mycket. Där ni! Jag har världens bästa killkompis i mitt liv så in your faces :)

Men nu ska jag hoppa ur pyjamasen (jag har legat i mensvärk hela dagen var av inlägget) och hoppa i andra kläder, få ur tovorna i håret haha och sen gå till affären så jag får mat ikväll :)
Skulle ha käkat tonfisksallad men känner bara för att slänga in något i micron och sen dö i fotöljen igen, så blir nog något sånt jag handlar hem höhö.
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: