tisdag 15 juli 2008

JAG DÖDAR NÅGON SNART !!

Jag är så jävla trött på mitt liv, eller ja mitt liv som jag inte har ! Jag menar inte trött som i att "Jag går och tar livet av mig nu!" utan trött i som att, det måste bli ändring innan jag dödar någon och snart också. Jag blir frustrerad helt enkelt, det enda jag har att göra är att sitta och häcka för mig själv. Dag in och dag ut, varenda jävla dag ! Och det går mig på nerverna. Vad fan hände med den glada, hyperaktiva och sociala tjejen som jag brukade vara? Vart fan flydde hon till, Neverland eller? Till Peter Pan och piraterna kanske.

Jag vet inte hur jag ska ändra på det, för det är ju inte så lätt när man ibland, i vissa tillfällen bara har sig själv helt enkelt. Man har sig själv and that's it. Man får ta det helt enkelt, leva med det och försöka acceptera det så gott det går. Men jag är trött på det som in i helvete som ni nog märker .__. Save me?

Jag behöver för fan en katt, det eller hund. Något större husdjur som är mer sällskap. Det är vad jag behöver för att inte gråta varenda dag jag får chansen. Vad jag behöver för att inte gråta mig till sömn varenda kväll. Jag är så trött på att vara ensam, det är inte kul :( *skriker av ilska*
Men det går inte, det går fan inte och den delen gör mig för tusan så deprimerad och arg på så många olika sätt :( Jag behöver en "livskamrat" med mig mycket, det här är sättet till den biten.
Ett sätt som inte kommer bli av på flera år...kan jag överleva så länge utan en "livskamrat" ? Nej.

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Anonym sa...

PUSSYCAT DOLLS KNÄSTRUMPOR TILL SALU :) : http://sstromberg.blogg.se/2008/july/till-salu.html#comment