söndag 20 juli 2008

Jag Lever !! D:

Wookie tycker visst jag är lik denna lilla ifrån Enchanted xD

Hej, tänkte bara meddela att jag lever xD
Jag var till Kolmårdens Djurpark i torsdags och gick i typ 6 timmar.
Så det blev sova tidigt då, var av ingen uppdatering ;)
I fredags drog jag till Laxne och vi har fastnat med att spela
Age of Empires III här så har inte blivit av att skriva xD
Men jag lever och snart kommer det fina bilder på underbara tigrar :D
Men tar nog minst en vecka, tog med systemkameran som är en analog.
Måste med andra ord framkallas och en massa först ;)
Fick nya bilder tagna på mig själv (ego som man är) igår också.
Men nu ska vi ner till den lilla affärn och köpa cancerpinnar åt mig.
Jag uppdaterar om i torsdags and so on senare ikväll.
Eller så blir det imorrn när jag kommer hem :D

Älskar mina vänner och familj, saknar djuren mina D:
Men fan va skönt det är att gå runt på natten med Aslan :D

Men anyway, I'm alive ;) <3>

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: