onsdag 2 juli 2008

Jag är glad.

Just nu är jag faktiskt väldigt glad och jag är motiverad som bara den :D And let me tell you, det är en jäkligt bra känslor att ha, speciellt på samma gång :)
Varför kanske du undrar? Jag tänker inte berätta !! D: Jag vill hålla det för mig själv ett tag till :) Men kan säga att det handlar om en affärside, eget företag och hela köret. Det bästa med det är att iden jag har, kan jag med 100 % genomföra.

Wookie vet för jag var tvungen att berätta för någon efter flera veckors tänkande och forskande xD Ska prata med familjen imorrn och se vad dom tycker :)
Det är spännande det här ! D: Jag nästan skuttar när jag tänker på det haha.

Just nu sitter jag i photoshop medans jag lyssnar på Hannibal soundtracket, älskar den musiken. Hans Zimmer som har gjort den är så underbar !
Han är en av mina favoriter, han och Danny Elfman :) Och sen får jag ju för fasen inte glömma Alan Silvestri !! D:

Men jag ska återgå till det jag gjorde nu, sen ska jag sova :)
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: