tisdag 1 juli 2008

Jag ska köpa munkar för pengarna !!

Eller jag har redan gjort det :) När jag var ute på en snabb promenad förut ^.^ Glömde dock kameran så blev inge foto som det brukar bli :( Men får ta igen det senare eller imorgon...

Beställt två filmer ifrån cdon.com idag D: Det blev Blade och Robin Hood: Prince of Thieves =^.^= Mamma gick med på att betala, hon beställde en skiva till sig själv *fniss*

Just nu ska jag köpa mina munkar och titta på The Phantom, ännu en serie man har växt upp med hehe. Fast det är filmen ifrån 1996 jag ska titta på ^.^ Med Billy Zane i huvudrollen *dregglar ner tangentbordet* Jag har haft en löjlig förälskelse i honom sen jag var en liten liten flicka och nog fan sitter den kvar haha xD But it's all good :D
Hörs senare när jag fått mig en stor dos av Billy Zane madness ^^
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: