torsdag 31 juli 2008

Min Dag, Idag.

Det har inte hänt så mycket idag o.o
Jag har spenderat dagen nere på stan,
med mamma i 4 timmar, i värmen.
Sen så fick jag ett nytt spel hehe,
Empire Earth II som jag spelat
resten av dagen haha xD
Hittade inget annat,
kände mig inte shopping sugen ._.
Växlade in mina småpengar som jag
sparat på ett tag också xD
Det blev 645 kr extra på mitt tomma konto D:
Vilket passar bra för det är stor marknad i helgen,
i och med att det är karneval i Nyköping.

Själv ska jag ut och äta middag med familjen,
mamma & pappa firar bröllopsdag.
Så det blir inge karneval för mig :)

Pelle har vart tokig hela dagen,
den tiden jag vart hemma.
Han är ute just nu och smyger runt haha.
Busvisslar på sin skugga gör han också,
egotrippade fågel...
Kommer bli tomt när han återvänder hem på söndag :(

Det var väldigt nära att jag gick på Batman - Dark Knight,
kl 21.15 idag här i Nyköping xD
Men jag kände snart hur trött jag var,
så jag skippar det ^.^
Plus så får jag så jävla ont i ryggen,
av vår biografs sunkiga stolar !! ._.
Jag är bortskämd med Heron City,
skyll på Wookie.
Tänkte byta, så jag hyr film istället D:
Vet dock inte vad...
Nej ni, gå till affärn och köpa lite gott,
sen spela Empire Earth II.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: