lördag 5 juli 2008

Narnia: Prince Caspian

Ja ni, då har jag äntligen fått sett fortsättningen på Narnia...den var UNDERBAR !! Jag älskar första filmen och den här var bättre, mer vuxen på något sätt ^.^
Dock i första filmen hade man inget snyggt att dreggla över men här i, oh my god, Caspian är HOT !! xD Så det var en fin syn för mina ögon haha :D


Den var mörkare i och med att hela historien var mörkare, det var definitivt mer krig, även mer krigsscener. Man fick även se mer av Narnia och dess invånare, vilket var nice ^^ Helt bedårande hela högen på sitt egna sätt, om man bortser ifrån fienden lol.



Självklart så var min favorit med också, Aslan :D Inget slår honom oavsett hur snygg karaktären är ^.^ Jag fastnade för Aslan the moment han satte ur tassen ur tältet i första filmen :P Och mitt hjärta stannar hos honom haha, på ett osexuellt vis så klart ! o.0
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: