tisdag 8 juli 2008

Tack och Lov !!

Mitt magont försvann, så jävla skönt !!
För jag höll verkligen på gå ihjäl förut ._.
Vet fortfarande inte vad det berodde på men palla spekulera i det xD

Satt i photoshop under tiden :]
Det här blev resultatet ^.^
Klicka på den för verklig storlek.

Sist men verkligen inte minst.
Jag är på väg in i en STOR Harry Potter period haha.
November närmar sig, bilder ifrån den kommande filmen,
kommer flygandes ifrån alla håll och kanter.
Att jag läser HP fan fics gör ju inte saken bättre heller haha.
Hm...kanske borde uppsöka hjälp för min besatthet? o.o
Eller INTE xD Jag skulle dö utan Harry Potter...allvarligt lol.

Nu ska jag poppa popcorn gott folk, se en film och sen är det sovdags :]
För imorgon blir en lång dag i Stockholm, bussen går kl 8.00 :D

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: