onsdag 6 augusti 2008

Det sårar, vet ni det?

Först och främst.
Vette fan hur folk har fått tag på min nya mail (?!).
Kan ju säga direkt,
kommer jag på vem det är som ger ute den...
bered er på en fet jävla smäll !!
Jag skaffade ny mail, en privat mail, för en anledning.
Att inte bli attackerad av dumma jävla idioter.
För att få lugn och ro av jobbiga "fans" och hatare.
Men det fick jag visst inte o.0
Men inte det som sårar.
Eller jo lite, någon har smått förått mig kanske...

Vad som sårar är att komma in på sin mail,
och se att man fått mail där det står i princip,
hur äcklig man är, hur bitchig man är, att jag ska gå upp i vikt.
Bla bla BLA BLA BLA !!
Ni gav er på fel person kan jag säger er, om ni läser detta.
För blir jag sårad, då blir jag förbannad.
Blir jag förbannad, då blir det smärta...för er del.
Jag är hämndlysten som ett as och har en höger fit for fight.
Sen har jag ett par 20 håls Underground kängor med stålhetta också.

Jag har inte talat om för någon om att jag även får såna här mail,
för jag har inte brytt mig särskilt mycket.
Men nog är nog för fan !!
Det är inte mitt (eller andras) problem att ni är
osäkra jävlar utan liv och att ni hatar er själva.
För det måste vara så, varför annars ge er på
någon ni inte ens känner?
Jag är mer arg än ledsen, bara så ni vet.
Så fort jag vet vilka ni är, då jäklar knackar jag på dörren snart.

Och lite punkter med "info",
så ni kan känna er mer dumma i huvet !!
  • Jag gör allt jag kan för att gå upp i vikt. Jag har kämpat länge med en sjukdom, som inte är en ätstörning. Utan min kropp som bränner mat för fort emot min vilja. Jag höll på att dö era fucking idioter !! Så back the fuck off !! Det är tillräckligt svårt att kämpa med redan.
  • Jag är inte bitchig. Ibland kanske, ja. Men det kallas ärlighet. Tycker jag något, då säger jag det och så var det med det. Så jag blir med andra ord en bitch för att jag står för vad jag säger? o.0 Sjuk tankeförmåga ni har...
  • JAG VET ATT JAG ÄR SMAL !! Men tro mig, jag var "äckligare" när det var som värst. Jag har gått upp ca 10 kg sedan det började och det är jag stolt över, så sluta tjata, jag gör allt jag fucking kan, okej!
  • Ja, jag har aggressionsproblem. Jag tror det är uppenbart med mitt förflutna.

Okej. Så, nu har jag ventilerat mig lite.
Men jag är fortfarande så jäkla arg !!
Och sårad :(
Någon som vill ringa så jag får prata av mig?

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

är i gbg till torsdag/fredag, ringer dig när jag kommer hem så kan du snacka av dig om du fortfarande behöver <3