tisdag 5 augusti 2008

Det var tider det

Ludde (lila fluff) sitter med Damien

Jag minns den kvällen ganska väl faktiskt.
Jag gick dit med Emelie och Erik,
det här var innan jag och Erik blev tillsammans.
Jag träffade bland annat på min kusin Sandra,
som drog fram med (med hjälp av Ludde) till scenen.
Där kill polare ifrån skolan, bland annat Jocke & Damien,
var och head bangade. Sen jävlar drog vi igång vi också.
Jag minns till och med vilka kläder jag hade...
Jag hade en knä lång school girl kjol, lite mer rockig,
ett svart tight spetslinne och mitt hår var stort.
Väldigt mörk sminkning och mina Underground kängor på.
Damien headbangar, innan vi tog oss fram.Jag kan säga med säkerhet att jag står där haha.
Antagligen den korta till höger ;)

Senare efter så drog vi till Arvika,
detta var kvällen vi träffade honom första gången.
Där satt vi och drack, körde lite Sanning och Konsekvens i brist av annat.
Det komiska i allt är nog,
Emelie ville ha Erik och jag Arvika.
Men det blev jag och Erik, Emelie och Arvika.
Vi blev till och med tillsammans samma kväll nån vecka efter xD

Länge länge sen men det känns som igår.
Det var en kul kväll, som många andra på den tiden.
Jag saknar det ibland...Inte pojkvännen osv utan
allt sällskap. Alla fester, allt skratt och tokigheter.
Jag andades för det, att dra ut och supa till hög musik.
Träffa massa nya människor som man sen inte kunde hålla reda på.
Komma till skolan och halvt hälsa på dom man festade med.
Det var nog det konstiga...Många av de man festade med,
var typ hur nära som helst utanför skolan...
man pratade knappt med dom i skolan, man hälsade diskret.

Jag minns, jag längtar tillbaka.
Minns du Elenor? ;)

Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

Haha just DEN kvällen minns jag nästan lika bra som du gör (även fast jag inte var med), men du och Emelie har berättat om allt så många gånger..lol Var det inte den kvällen som Patrik hoppade ner från sin balkong också? XD

Kitten sa...

HAHA, kan tänka mig att vi har det xD
Jo just det !! HAHAHA
Emelie sa åt honom att göra det som utmaning så han hoppade ut i en snödriva *dör av skratt*