torsdag 21 augusti 2008

En underbar dag ^^

Kitti ringde tidigt imorse, hon skulle till Coop ^.^
Så efter så mötte jag henne, sen drog vi hem till henne :D
Så jag har fått träffat min älskling och Julia idag (sötungen ovanför)
Imorgon ska jag dit igen, då jag ska träffa mina andra sötungar, Markus & Emma :*

Stampe, som namnet nu blev, stortrivs ^.^
Han gjorde sig hemmastad fort hos oss :D
Han har varit ute på äventyr, så nu är han trött :)
Bilden är tagen för en stund sen...
Han är så otrolig busig och mysig xD
Kelsjuk som bara den och vilka äventyr han har haha.
Vi har haft honom i ett dygn, jag älskar honom ^^

Jag har haft en underbar dag idag =^.^=
Jag kan säga att jag idag är, 100 % lycklig ^.^
Det känns skönt att veta, att dom dagarna finns kvar :D
Tack livet, för att du en gång till inte har svikit mig helt !!

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: