lördag 23 augusti 2008

Hallå ^^

Okej, smått torka på bloggen xD
Men jag hade huvudvärk största delen av igår,
sen den tid jag inte hade det, spenderade jag med Stampe.
Idag blir det tyst också för Wookie kommer om typ en halv timme,
sen ska vi träffa Elenor senare också :)
Men vem vet, kanske får blogg spree inatt haha.

Sitter just nu i myskläder, så skönt !!
Dricker mitt kaffe och uppdaterar mitt brush biblotek xD
Jag älskar att leta nya brushes som jag kan använda i photoshop :*
Måste dock släppa ut Stampe snart så han får springa av sig.
Han skulle ha gjort det förut men han valde att kela istället,
så vi låg och myste i min säng en timme haha.
Han lever livet och stortrivs, man faller bara mer och mer för honom.

Funderar smått på ny layout...
Okej, Dark Knight är underbar !!
Men jag tröttna fort på den ._.
Plus att det känns lite fel (?) till en personlig blogg o.0
Vi får se :D

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: