onsdag 27 augusti 2008

Hej alla...glada(?)

Det gick bra hos optikern idag,
behöver inte nya glasögon o.0
Dock gjorde han en stor utredning xD
Testade till och med relfexer osv inom ögonen...
Jag hatar den där lilla jävla lampan dom torterar en med ._.
Men mina ögons reflexer är prima ballerina, sa han ^.^
Jag skrattade högt flera gånger, min optiker idag var rolig xD
Så jag fick lite tips om vad jag skulle prova innan vi oroar oss,
med tanke på mina symptom jag har inom smärta & irritation.
Funkar inte dom tipsen skulle jag komma tillbaka, så tar vi det därifrån.

Så det blev ett billigt besök o.0
För jag fick gratis undersökning.
Han greppa en tidning med kupong på
"Så, vi säger att du visa den här för mig. Du kan vara vittne nu."
sa han och båda två skrattade gärnet efteråt xD
Han var ju faktiskt ganska så söt också *fniss*
Mitt bästa optiker besök på 9-10 år :D
Idag har vi haft Stampe i en hel vecka :D
Känns som mycket längre dock o.o
Han är nu 14 veckor gammal.
Världens busigaste och keligaste kanin fortfarande,
det är "värre" än dom tidigare uppdateringarna.
Är även en riktigt morsgris när det gäller mig xD
Min lilla skitunge :)

Mitt liv känns mycket lättare sedan han kom hit,
jag har inte haft en enda dålig dag på en hel vecka.
Det är kors i taket kan jag säga er så som det är just nu.
Han gör mig så otroligt lycklig och jag älskar honom för det.

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vilken liten sötnos! :) Saknar min kanin jättemycket. Han hette med Stampe föresten. Haha :)