fredag 15 augusti 2008

Hello :D

För er som har frågat;
Jag har bruna ögon, såna där stora rådjursögon vet ni ;)

Jag är löjligt trött idag o.0
Känner för att sova ett par timmar till just nu haha.
Men jag tog en kopp kaffe och satte mig här istället ^^
Jag kom upp runt 10.30 idag,
hela dagen är borta ju :(

Jag har lägenheten för mig själv o.0
Mamma & Pappa har dragit till sommarstället,
jag kommer, så som det ser ut nu, åka ut imorgon.
Så det blir lite party med pappa, moster, morbror & Wookie.
Malin & Peter ska komma ut och fika efter 14.00 också :)
Så det blir en hel dag med familj imorgon :D
Vet även att min syster antagligen läser min blogg o.0
HEJ SYSTER-YSTER !!! :D Älskar dig massor :*

Kanske blir stan idag igen,
lite efter shopping *fniss*

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: