måndag 4 augusti 2008

Höst Planer

Herregud, kommer bli proppat med inlägg idag haha.
Men det får ni väl ta va fan o.0 Är blogg väder hehe.
Sitter fortfarande inne på deviantART.
Får massa med inspiration och peppning :D
Jag älskar mina "fans" där inne, alla söta notes (mail)
man får varje dag om frågor, råd & tips. Love it.
Har även bestämt mig för att ta en foto kurs i höst D:
Jag vet att jag är duktig för att vara självlärd...
men jag vill ta en kurs, skulle vara kul och bra ^.^
Så jag ska kolla upp lite vad som finns i Nyköping,
sen prata med pappa, se om han kan sponsra.

En annan sak jag ska börja med i höst,
är att skaffa gym kort och styrketräna.
Det är inte för att hålla vikten liten and all that.
Det är för att jag har kommit så långt jag kan
med att gå upp i vikt med mat.
Nu är det dags att bygga muskler,
komma i form så kroppen mår bra.
I och med det blir matintaget större ^.^
Har pratat med Peter, som kan allt om sånt där,
och han tycker det är mer än en bra ide :D
Så nu är jag mer peppad ^.^

Anledning till alla dessa beslut?
Läs nästa inlägg som jag ska skriva nu...

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: