fredag 29 augusti 2008

Idag lyckades jag sova ända till 10.00.
Det känns fel, som att hela dagen är borta xD
Kan va för jag vaknat senast 8.00 den här veckan...

Sitter just nu med kaffe, försöker vakna till liv.
Har fortfarande inte lyckats haha, jag är segvaknad.
Måste däremot släppa ut Stampe snart,
innan han har sönder buren och bryter sig ut ;)
Mamma & pappa åker till sommarstället idag,
så är ensam hela helgen...igen, jag är kaninvakt.
Eller ja, mamma ANTOG att jag skulle vara det,
så i och med att dom hade planer i helgen hade jag väl inte mycket till val.
Hon kom på att fråga mig igår...irriterande.
Skit samma !! Jag orkar inte sitta och vara tjurig.

Får se vad som händer i helgen...
antagligen sitta själv hemma och glo på TV ._.
Så vida inte Wookie kommer hit imorrn o.o
Jag ska äta pizza ikväll.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: