lördag 16 augusti 2008

Jag är upprörd.

Bilden är på Bellatrix ifrån HBP filmen.

Jag är så upprörd att jag skulle kunna strypa någon !!
Dom har flyttat premiären på Harry Potter and The Half-Blood Prince,
till fucking 17 juli nästa år !! 2009 ! XO
Den skulle ha haft premiär i November ifrån början.

Jag hatar mitt liv D:
Min höjdpunkt jag sett fram emot länge är ruinerad !!
För er som är nya...
Jag är ett stort HP-Freak så ja, sånt här gör mig arg xD
Mitt dag är förstörd !! Mitt år är förstört :(
Jävla idioter.
Fattar dom protesterna som kommer komma ifrån alla fans? o.0
Jag menar, Australien protesterade för dom
skulle få den till sig knappt en månad senare...

Det kommer bli krig närsom, om det inte redan har startat, kan jag säga er xD

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

positivt i röran är att vi hinner spara mer pengar till att ev. vara med om galapremiären i london ;)