onsdag 13 augusti 2008

Okej, förvånande o.0

Vet ni vad jag pysslade med istället för att skriva ?
Jag har fixat våran balkong !!
Vi har haft en grön matta som ska ut liggandes i typ 3 månader,
om inte mer haha, kanske är 4-5 o.0
Plus att vi köpte nya stolar dit ut för ca 3 veckor sen.
Så nu tog jag tag med hårdhandskarna xD
Jag rensade upp balkongen, ut med mattan, dammsög den.
Sen ut med allt igen, upp med stolarna och på med dynor.
Jag förvånade mig själv...pappa också tror jag haha.
Men nu är det gjort :D

Bara det att jag är på världens fixar humör nu ._.
Kanske skulle ta och möblera om mitt rum lite...?
Vi får se, ska äta nu och jag är vrål hungrig...
Blir jag slö efter maten nu blir det film.
Om inte, då blir det mer fixande hehe.

SE INTE SÅ FÖRVÅNAD UT WOOKIE !! HAHA

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: