onsdag 13 augusti 2008

Svar på Frågor.

La ju med min mail på mitt inlägg
där jag svarade på frågor omkring Depression.
Jag fick frågor, dock mest om annat o.0
Kanske skulle ha en fråge stund på bloggen
som många andra har i framtiden...
Anyway, here we go.

Är du så bortskämd som det verkar som?
Jag skrattade när jag läste den här frågan haha.
Ja och nej faktiskt. Jag är bortskämd men inte så mycket jag kunde ha varit.
Jag har mycket "tekniska" saker och mycket kläder osv.
Jag får pengar av mina föräldrar till shopping, filmer, cigg...
MEN jag kunde ha fått mycket mer än det jag får.
Så jag är bortskämd men med en gräns o.0

Rökningen.
Jag fick många frågor angående min rökning, förvånande nog.
Så lite snabb fakta om den saken;
Jag har rökt i nästan 10 år, röker ca 1 paket om dagen och kör med Blå Corner.
Förr så rökte jag ca 50 John Silver cigaretter per dag. Illa men har lugnat mig haha.

Hur ofta har du ansiktsmask? Funkar det?
Jag slänger på en ansiktsmask 2-3 ggr per vecka om jag har möjlighet till det.
Jag använder mest peel-off masker, ifrån H&Ms egna märke. Billigt och bra.
Och för mig funkar det, det rensar bort allt skit man har på hyn och i porer.

Vad använder du för kamera?
Den dom flesta bilder blir tagna med är min digital kamera.
Det är en Kodak EasyShare V1003. Så är inte en system kamera med andra ord.
Har dock en analog system kamera, en gammal canon som jag är helt kär i.

Vem tar dina bilder? Är du modell?
Ah, den eviga frågan som jag alltid lyckas få...
Jag är inte modell, är inte inskriven på någon agentur och har ingen längtan efter det.
De flesta bilder tar jag själv, med hjälp av self-timer eller så hjälper för det mesta min vän Wookie mig med att fotografera med min eller sin kamera.
Ibland blir det lite större sessioner med en riktig fotograf med kick ass kamera,
men allt detta sker inom TFP. Ingen betalar någon, man får bilderna och efarenheten.

Har du verkligen träffat James Marsters eller ljuger du?
Öh, ja jag har träffat James Marsters o.0
5 maj år 2007 fick jag chansen och jag är fortfarande lycklig av det.

Bildbevis till er som tvivlar ;)

Hur många djur har du egentligen? o.0
Just nu har jag 2 gerbiler, 2 love birds (dvärgpapegojor) och en undulat.
Men om en vecka så får vi tillskott och en kanin kommer till oss också :D
Katterna osv som dyker upp är inte mina.
Lillan & Ronny är min systers katter.

Aslan är Wookies katt.


Kan du göra en blogg layout/header åt mig?
Nej. Jag har slutat med sånt. The End.

Så var det med dom frågorna.
Nu ska jag fixa kaffe.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: