fredag 1 augusti 2008

V A R M T !!

Bah, fy satan vad varmt det är ute !!
Usch, det är värre än hela veckan ._.
Kvavt och jäkligt.
Tack och lov att jag hade vatten med mig,
annars hade jag haft huvudvärk nu.

Jag köpte inget nere på marknaden,
det var för varmt för att tänka haha.
Nej men jag har bestämt mig för något.
Jag har mer kläder & skor än vad jag har plats med.
Så jag ska inte köpa nytt av något,
förr än jag fått bort kläder.
Tror ni jag kommer klara av det...?

Jag sprang på Elenor inne på Västerport :D
Jag fick världens kram, så mysigt ^^
Och jag gav självklart världens kram tillbaka !!
Så jag dumpade mamma och drog iväg.
Vi satt och pratade bakom stadhuset en stund :)
Sen skulle hon träffa Malin och jag hyra film.
Så efter maten blir det filmkväll :D
Jag har även köpt massa godis och läsk :*
Sen har vi popcorn hemma, mumma.
Så ska se en eller två filmer innan,
jag trixar med bloggens layout.

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

blev jätteglad av att träffa dig igen, inte varje dag du och jag är nere på stan samtidigt antar jag? :P nice att se dig igen iaf ^___^