söndag 5 oktober 2008

Den 5:te Okt 2008.

Det öser ner där ute.
Det har regnat, hela dagen lång.
Och det håller fortfarande på...
Jag har ett hat&kärleks förhållande till regn.
Jag gillar det på natten, då jag ska sova eftersom
jag anser det vara avslappnande när det smattrar.
Men jag hatar det på dagen för man är ju så otroligt trött !!
Stampe är likadan, han är jätte slö när det regnar haha.
Så vi ligger och myser tillsammans under regniga dagar :)

Så jag har idag surfat inne på Vampirefreaks,
med en stor leopardmönstrad filt om mig :)
Har myskläder på mig dessutom hehe.

Mina djur är mina Barn.
Mina djur är en del av mig, mina älskade barn.
Jag skulle dö utan dom vid min sida, dom är experter
på att trösta mig när jag är nere eller när jag gråter.
Varje gång en dör, följer en bit av mig med.
Men samtidigt är det för deras egna bästa.
Som gerbilerna. 6 år är väldigt gammalt för dom,
så dom dör av ålder efter 6 år och då är det bäst,
för jag vill så klart inte se mina bebisar lida.

Apollo, han lever fortfarande ska ni veta, lol.
Han är en envis jäkel med humöret på topp xD
Han har haft en stroke för någon vecka sedan,
så hans högra sida är smått okontrollbar...
Men ändå så har han glimten i sitt öga.
Dock är han nu över 6 år och det märks, han borde få somna in,
trodde han skulle göra det för månader sedan.
Men som sagt, han är en envis jäkel...brås på mor sin kanske ? ;)

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Nøve sa...

Hei! Det er Otelka/Synnøve frå VF. Hihi. Bloggen din er kjempefin! <3