torsdag 16 oktober 2008

Mixat & Stampe Update.

Var nära på att åka och hyra film.
Men kom på att jag har Mutant Chronicles,
som jag forfarande inte har sett...
Så jag ska nog till affären och köpa gott,
sen ska jag titta på den (:
Ingen aning vad den handlar om haha
men har hört att den ska vara bra o.0

Har spenderat största delen av dagen i telefon.
Först med syster, sen Gilly och så klart Linus.
Resten av tiden har gått åt Stampe, lilla skitungen ^.^
Han har blivit ett riktigt charmigt lejon nu när
hans man har fullt växt ut :D

Ser ut som han har fått smilegas HAHA.

Han älskar sitt gosedjur till tusen ^^
Stampe är nu nästan 6 månader så hur liten han än är
så är han faktiskt inte bebis längre, han är vuxen.
Han blir inte större haha, lillskiten :P
Men han kommer alltid vara min bebis !!

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: