torsdag 23 oktober 2008


Som många av er vet,
så är en av mina glädjeämnen i livet anime.
I varje fall dom serierna jag fastnar för rejält.
Fruits Basket är en sådan serie...innehåller 26 avsnitt.
Så är inte en så lång anime MEN längre än Hellsing som
bara faktiskt har 13 avsnitt i anime serien hehe ;)
I varje fall...
Jag ser om på Fruits Basket för...tappat räkningen o.0
Och den är allt lika bra som alltid när man ser om den xD
Jag älskar den serien =^.^=
Den gör mig glad även om det är väldigt gråtande ibland.
Speciellt sista avsnittet, usch ja. Men fortfarande kärlek.
Beware of the Bunny !!
han kastar pinnar.


Så med andra ord har min dag gått till att titta på
Fruits Basket. Fnittrandes och skrattandes.
Men har spendrat mycket tid med Stampe också (så klart).
Han har fått en borste som han älskar (:
Så ska ut och mysa med honom snart innan han ska sova...
Han har blivit något av vakthund till mitt rum senaste dagarna haha.
Sen mina vänner blir det sista avsnittet av Fruits Basket.
JAG VILL HA MER AVSNITT !!! xD

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: