onsdag 15 oktober 2008

Ugh, fuck it.

Halloween närmar sig fort,
jag blir bara mer deprimerad för var dag som går.
Mamma frågade idag om jag ska festa.
Mitt svar var typ;
"Nej. Jag kan inte ha egen fest heller för jag har ingen att bjuda."
Och nu är jag fett deppad på grund av det .____.
När jag menar fest, menar jag mycket folk osv.
Jag har typ 4 jag kan bjuda.
Var av 2 jag vet säkert inte kan osv.
Det suger hårt, får en att känna sig ensam.
Var som när jag fyllde 20.
Förutom min familj var en vän och firade mig.
Och den vännen är guld värd.
Han känns som min enda riktiga vän ibland =/

Halloween för mig är höjdpunkt på året.
Jag vill klä ut mig och festa gärnet,
som jag alltid gjorde när jag hade folk att fira med.
Men sån är livet antar jag.

Det blir väl ensam hemmakväll,
som varje kväll...
Sittandes med mina kattöron
medans jag har hyrt skräckfilmer.
Supa till i min ensamhet.
Skjut mig ?

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: