fredag 28 november 2008

Fastnade mitt i allt...


Håller på med en foto manipulation, gick jättebra
tills nu när det tog tvärstopp efter halva arbetet.
Jag hatar när det händer .___.
Inspirationen är på topp och så faller den totalt,
mitt i allt. Visst om själva saken är helt klar...
Ja ja, vi får väl se om den blir klar idag eller
om jag får ta upp det igen efter helgen.


Vi får se om jag kommer ut till Laxne idag,
lite "problem" som jag inte behöver nämna
dök upp så kan bli för sent för bussar osv.
Förstår att Wookie är sur, inte på mig asså.
Vi har lite lösa planer om hur vi ska lösa allt
om jag inte kan åka dit ut idag i varje fall.
Antingen kommer han hit sent ikväll och sover kvar
eller så hämtar han upp mig imorn innan bion osv.
Men som sagt får vi se om jag får stressa iväg till
en buss senare idag eller inte ^.^
Han skulle ringa senare igen.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: