lördag 15 november 2008

Halloj !! ^^


Tagen december 2007, Heron City i Stockholm.
saknar mitt hår ibland kan jag ärligt talat säga.

Här sitter jag pigg som bara den o.o
Har nyligen sett klart Tropic Thunder,
den var hur rolig som helst HAHA xD
Vill ni skratta så rekomenderas den starkt (:
Haft huvudvärk största delen av dagen som nu
äntligen är borta...Kanske därför jag är så pigg
i och med att jag legat i sängen mesta delen av dagen xD

Imorgon blir det multi med shopping och satan vad jag längtar !!
Får se hur det blir med IKEA, vill jag dit efter Shoppingstaden,
så dras det dit annars så blir det en tidig tag och sen "hem" (:

Kommer hem tidigast på söndag till Nyköping,
beroende på hur bussarna går vill säga (:
Saknar min goseplutt Stampe må jag säga :(
Är lika beroende av honom som han är av mig haha.
Inte bra vid vissa tillfällen...
Ska gratta pappa imorn så passar på att prata med mamma
då också för att få en Stampe update D:

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: