måndag 24 november 2008

Her Little Angel.


Jag är mammas lilla ängel.
Fick halsbandet av henne när jag fyllde 13 Nov.

Tack mamma för du alltid tar min tjurighet.
Tack mamma för du aldrig ger upp hoppet om mig.
Tack mamma för du alltid försöker förstå det omöjliga.
Tack mamma för alla gånger du hållt min hand tills jag somnar.
Tack mamma för alla gånger du har torkat mina tårar.
Tack mamma för alla panikattacker du tagit mig igenom.
Tack mamma för alla gånger du stött mig i terapin.
Tack mamma för du alla gånger du har tvättat mina sår.
Tack mamma för du gjorde det omöjliga flera gånger om och rädda mitt liv.
Tack mamma för att du älskar mig så mycket som du gör.
Tack mamma för allt du gjort och kommer att göra.
Jag älskar dig mamma, du är världens bästa mamma.
Världens starkaste och mest underbara.
Jag älskar dig mamma, så mycket.



Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: