söndag 16 november 2008

OH MY FREAKING GOD !!!

Okej, overload i lycklighet, OVERLOAD !!
Bryr ni er inte om Harry Potter so leave now.

En ny surpise trailer har kommit ut till
Harry Potter and The Half-Blood Prince !!
För två dagar sen, måste hänga med mer.
Jag bli knäpp!! Jag flippar för fan xD
Stackars Wookie som får vara vittne...

Precis tittar och jag ryser av välbehag !!
Den är 100 ggr bättre än dom andra två :D
Och längre, nästan 2 min lång hehe :*
17 JULI KOM FORTARE INNAN JAG DÖR !!

Några Screen Caps som jag bara var tvungen att ta.
Obs, det finns nog en och annan spoiler !!
Klicka på dom för större storlek (:

Harry & Ginny.

Draco Malfoy.

Hermione Granger.

Dödsätare.
Ronald Weasley.

Fenrir Greyback.

Professor Severus Snape.

Förstörd Bro.


Som man bara märker av de få bilderna så ja,
denna del av Harry Potter serien är väldigt mörk.
Väldigt påfrestande av många känslor måste jag säga.
Man får reda på mycket förlutet av någon viss också (:

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: