tisdag 25 november 2008

Satan i Gatan.

Satan i Gatan.
Som är mitt senaste besatt uttryck xD
Jag glömde totalt bort att ta mina sista
3 sömntabletter under tiden jag såg Mean Girls.
Så tog dom för ca 20 min sen istället, så blir sängen snart (:
Köpte ju Mean Girls på DVD äntligen förra veckan eller när det nu var.
Så jag kikade in special features också, där en outfit del fanns med :D
Var i princip hur dom tänkte när dom fixade ihop alla kläder till
alla i filmen, mest huvudrollerna. Jag gillar sånt, mode är intressant.
Eller ja, kläder osv över huvud taget är intressant ^.^

Men nu ska Wookie ringa för jag ska berätta om min
Heroes inspirerade dröm jag hade förut :D
Den var läskigt verklig.
Ni vet när man känner smärta men till och med bara
någon lägger handen på ens axel osv ?
Jag diggar såna drömmar rejält :D
Jävla borrmaskin och börja bara
när det börja hetta till med Sylar bara...
Blev lite sur då faktiskt, försökte somna om för att fortsätta.
Men det gick inte somna om D: !!


Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

eller hur, Sylar är en riktig heting!

Kitten sa...

Elenor: Sylar är mmm, jag har inte ord för hur het han är xD