tisdag 25 november 2008

Trasha Jeans ?

Okej, jag är väldigt sugen på att trasha
ett eller två par av mina jeans.
Har ca 4 jag aldrig någonsin använder,
så kan göra det utan att bli utan jeans som är hela haha.

Men ett problem...
Jag vet inte hur man gör det bra .__.
Jag vill ha hål i dom så det syns vad för tights
osv man har på sig under, om man nu har det.
Men det ska vara snyggt och inte bli för mycket...
Några tips?
Eller kanske länkar till någon sida där det står?


Share/Save/Bookmark

7 kommentarer:

Isabelle sa...

Hej!
Jag har aldrig gjort det själv men jag har hört att man kan använda sandpapper, för att få jeansen att se mer nötta ut och om du vill ha hål på dem så kan du nog skära hål på dem. Med tex. ett rakblad och sedan fransa lite försiktigt.
Hoppas det var till lite hjälp iaf :)

Unknown sa...

Använd en sprättare. Sandpappre funkar nog också. Och vill du trasha till dem extra ska du tvåtta dem i något som bleker. Jag kan visa dig ngn gång annars med sprättaren för jag är fortfarande inte färdig med mina trashade jeans xD

Kitten sa...

Elenor: Vi måste ha en foto/trasha jeans/Heroes helg eller nåt damn it xD
Jag är ensam hemma fre-mån nästa helg o.o Har du något inbokat då? :O

Unknown sa...

Haha ja det vill jag också, fan det blir ju aldrig av XD Men menar du helgen 28-31 nov eller den efter? Jag har inget inbokat ngn av helgerna. Välj du så kan vi ses då så packar jag för att sova över ;)

Kitten sa...

Elenor: Den nästa vecka xD Är inte hemma nu i helgen, ska till Laxne o.o
Men nästa passar prima för mig :O

Unknown sa...

Då säger vi nästa vecka 8D Skriver in det i schemat nu. btw, det är jätteroliga ordverifieringar jag ska skriva in såfort jag kommenterar hos dig XD "cancandi" nyss och nu är det "dibby" lol Men vi ses snart <3

Kitten sa...

Elenor: *antecknar i almenackan* Haha, inte ens min blogg kan va normal xD Ja det gör vi, woot woot !! :D