torsdag 18 december 2008

Broken Inside.


Yep, pretty much how I feel o.o
Klicka på bilden för större storlek,
för detlajer osv.


Blev precis klar med fotomanipulationen jag pratade om imorse.
Det tog tid att hitta allt som behövdes till den .__.
Plus att håret gav mig lite problem också lol

Men det känns lite bättre efter att har gjort det,
fått ut lite känslor osv.
Är i princip en manipulation hur jag känner inom mig...
Var osäker på om jag skulle ladda upp den först eftersom
många av mina nära och kära läser min blogg nästan dagligen.
Men va fan, min blogg !!
Och tro mig, det är bättre än alla inlägg jag skrivit om det
för att sedan radera fem minuter senare i panik...
Dock så höll jag igen lite när jag gjorde den
så kunde sett värre ut.



Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Anonym sa...

Grymt jobbat med bilden. Hoppas det ordnar sig så att, vad det än är som får dig att känna dig så, blir bättre snart. =/