onsdag 24 december 2008

Datorn är Räddad.

Min dator är räddad ifrån krash ödet.
Jag fick med andra ord en extern hårddisk som jag hoppades.
På 500 GB.
Så springer i mellan det sociala och datorn hela tiden för
jag har redan börjat överföra allt som ska överföras xD
Bilder, musik och allt sånt där man måste ha för överlevnad.
Efter allt är överfört så ska jag göra en diskrensning
på båda min hårddiskar och sen fragmentera om dom.
(tror det heter diskfragmentering...?)
Vi har ätit god julmat och jag är proppmätt, för mätt.

Mamma sa även att hon ska köpa en plattskärm till datorn.
Det är faktiskt hennes dator som står i mitt rum och hon
ska köpa plattskärm eftersom den här skärmen är döende.
Så det blev jag glad över xD
Valde nämligen mellan extern hårddisk och en plattskärm...
Blir en 17 tum eller en 19 tum...hoppas på 19 !!



Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: