fredag 19 december 2008

El Vals de las hadas muertas.


Jag kan oxå leka ungdom !!
Bara att slänga på långt hår och strippa (:


Fixade sig med filmerna för mamma skulle ner på stan
så hon greppa tag i dom och var snäll.
I helgen händer det inte så mycket.
Kunde ha åkt ut till Laxne men jag börjar gå neråt rejält.
Jag vill men samtidigt inte och dum som jag är så lyssnar
jag på den dåliga delen som säger åt mig att isolera mig.
Jag borde lyssna på den andra delen som säger att jag
borde gör det och få miljöombyte, ta en paus ifrån stan.
För det är bättre än bara att sitta hemma och göra ingenting själv
än att vara ute i Laxne och inte göra något med Wookie.
Usch på dig Kitten ._.
Men jag skulle dö utan Stampe just nu, han är min lyckokälla.
Jag behöver honom mer än någonsin under hans tid hos oss just nu.

Sitter och lyssnar på
El Vals de las hadas muertas
hela jäkla tiden, melodin får mig lugn på något sätt.
Men det är typ allt jag gör idag, lyssnar på melodin.
Medans jag sitter och önskar jag hade pengar för en vecka
i ett annat land, med nya människor och nytt liv.
Jag orkar inte med det här en gång till.

Nej, jag ska sova en timme eller två, ladda upp lite.
Så jag kan se glad och lycklig ut senare.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: