onsdag 24 december 2008

God Jul !!


Låg under granen och fotade igår hehe.

Fattar inte att det är Julafton idag, helt sanslöst o.o
Men i varje fall; God Jul på er !! :D
Fått några klappar än då? (:

Själv har jag fått shopping pengar, mobil påfyllning
och så min skinnjacka som jag avgudar xD
Det är exakt den modellen jag velat haft i en evighet !!
I love it, längtar till våren nu så den kan användas :O
Förr var det jag som tjatade på att få öppna klapparna,
nu är det föräldrarna som tjatar på mig att jag ska det haha.
Vi får väl se om jag får något mer sen...men jag tror allt det *fniss*

Malin och Peter kommer hit i eftermiddag, dom ska fira med
julmiddag hemma hos oss (haha till er andra, dom valde oss!).
Det ska bli mysigt ^.^
Dock ingen snö, ingen julkänsla eller 100 % friskhet o.0
Jag är genomförkyld och känner mig skruttig .__.
Så ska faktiskt ta och vila en stund nu innan jag duschar osv.
Annars blir det väl sjukstuga i mitt rum senare xD


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: