lördag 13 december 2008

God Morgon (igen).


Little Purrrrrrring Kitty Cat.

Tog mig ett par timmar till i sängen förut,
det behövdes kan jag ju säga.
Nyligen ätit lunch så ska snart dra igång och städa.
Jag vill städa. Så ska plocka lite i varje fall, ta golvet.
Då kommer det se mycket "renare" ut ganska fort
och jag kommer känna mig nöjd så ja...that's it.

Det blir nog bara film tittande sen efter det för jag
orkar inte träffa massa människor idag, palla krogen !!
Som jag faktiskt är medbjuden ut på men jag orkar fan inte .__.
Jag dricker inte längre heller så big deal...(?)

Jag vill ha foto session så det skriker om det !!
Ska försöka få tag på John snart och se om vi kan sätta
upp ett fast datum på sessionen vi planerar efter jul.
För det blir efter jul yippot i varje fall, så mycket vet vi xD
Det ska bli så otroligt kul, ser fram emot det som en tok :D
Någon som vill haka på och vara sällskap/assistent ?

Nej just det...städa var det ju...


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: