onsdag 31 december 2008

Gott Nytt År !! ^^



Gott Nytt År På Er !!
(lika bra att säga nu för lär glömma det annars)

Mitt nyår kommer att vara väldigt lugnt i år,
jag har valt att hålla mig hemma faktiskt (:
Min moster och morbror kommer hit och ska
äta tre rätters middag med oss ^.^
Det blir räkcocktail, kalvstek och fruktsallad.
Det ska bli gott :D

Vid tolvslaget lär jag sitta i badrummet med kaninen,
eftersom han är känslig för ljud flyttar vi in honom
där under alla smällar.
Jag som inte heller klarar fyverkerier sätter mig där
jag också faktiskt haha.
Jag hatar smällarna, jag hoppar högt eller hukar mig till en boll.
Vilket är väldigt synd för fyverkerier är ju så fint !!
Så blir inga fyverkeri fotografier ifrån mig inte.

Elenor ringde igår och fråga om jag ville fira in
det nya året vid henne vid midnatt.
Först sa jag ja, för jag ville träffa henne så mycket.
Men sen kom jag ju på kaninen och min rädsla lol...
Dock ska hon ringa om hon kommer in tidigt ikväll,
så ska vi ta en promenad istället ^.^
Blir mysigt om det blir av.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe.
Sen ska jag ut en sväng (:

Kommer upp lite "online traditioner" under dagen.
Så som, "Mitt År 2008" och "Då och Nu".


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: