fredag 26 december 2008

Hej Hej !!

Igår var jag hos Mormor & Morfar ett par timmar,
så jag fick även träffa Bror som var hur mysigt som helst (:
Jag måste verkligen bli bättre på att hälsa på dom !!
Jag fick pengar i julklapp så fick extra till rean som börjar
idag nere på stan här i Nyköping. Shopping, mmmm.



Jag hoppas på att Syster-Yster hänger med mig ner på stan
idag för jag vill inte åka ner själv, det lär vara fullt med folk.
Och eftersom min agorafobi har blivit mycket värre (igen)
så hoppas jag ännu mer på att hon följer med haha.
Ska ringa henne snart och får svar om det (:
Jag lär dö av panikångest annars.
Agorafobi är torgskräck...

Jag har ingen aning vad jag är ute efter att köpa.
Jag har massvis av kläder, ton av smycken och sånt.
MEN jag behöver fler midjebälten, så det ska jag söka efter.

Förutom det händer det inte så mycket idag.
Skulle ha åkt till Laxne under helgen men tyvärr så fick
jag ångest av tanken att inte sova hemma...usch.
Så jag pratade med Wookie igår kväll och sa som det var.
Så jag blir hemma i helgen, så vida jag inte ångrar mig senare idag.
Det känns faktiskt lugnare nu när jag tänker tanken att sova borta.
Kan ju dock vara för att jag inte ska det, det har lugnat sig.

Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ringa Syster-Yster.



Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: