tisdag 2 december 2008

Kittens Önskelista.

Eftersom många frågar om vad jag önskar mig till jul
och Wookie är en som kräver en skriven lista...hmpf.
Så lägger jag nu ner tid och fixar en avancerad lista.
Endast för dig din jäkel (:
  • Jag önskar mig faktiskt böcker i år, kors i taket !!
Ingen mindre än Twilight serien (oh the shock).
Det är fyra böcker totalt som är ute och jag vill ha dom inbundna och på engelska.
Namnen på böcker (i ordning) är följande; Twilight, New Moon, Eclipse & Breaking Dawn.
Hinner den femte boken Midnight Sun komma ut så är även den välkommen under granen.
Jag önskar mig även Battle Royale på bok, ja den finns på bok, den finns på play.com som för övrigt har fri frakt till Sverige (:
  • Jag önskar mig saker runt mina besattheter.
Harry Potter, Bleach, Heroes, Hellsing, X-men...
Det jag är ett stort fan av helt enkelt. Med saker menar jag inte böcker och comics.
Utan jag menar; Action figurer, kläder (jag kan använda), accesoarer, DVD boxar,
plushies (gosedjur), pins, väskor...ja allt möjligt.
Buffy boxar jag har är; Säsong 1 och 2. Halva säsong 5. Utöver dom är det fritt köp.
Men ärligt talat...Heroes boxar skulle nog vara mer intressant än Buffy just nu *hint hint*
Affärer där ni kan hitta dessa sorts saker är bland annat:
Sci-Fi Bokhandeln
Animestuff.com
Harry Potter Shop
Tradera brukar även ha auktioner inom sånt här, även Ebay har mycket mycket massa.
  • Jag är shopping galen. Väldigt galen i det.
Så presentkort på; H&M, GinaTricot, New Yorker, Cubus, Lindex & Indiska
är mer än välkommet :D Även på inredningsbutiker, t.ex. Lagerhaus eller IKEA.
  • James Marsters. Hans nya skiva Like a Waterfall som är snuskigt svår att få tag på speciellt när man bor i Sverige, som mycket annat tyvärr. That's life I guess, right. (?)
Anledningen att det här chockerande nog inte kom först är för att Pia lovat köpa den i England om hon ser den i London osv, för att jag sen ska ge henne pengar. Så ja...the answer.
  • Sen kan vi ju gå till film avdelningen som är mycket poppis för Miss Kitten =^.^=
*tar djupt andetag* And here we go !! Ready? :D
Battle Royale,Special 2 disc edition, ingen annan. (finns på play.com)
Spider-Man och Spider-Man 2.
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer (det är andra filmen)
Transformers.
Batman filmerna, de äldsta till de nyaste.

Det där får räcka för stunden för jag har fått totalt hjärnsläpp.
Hoppas det hjälper lite tills det är klart...?
Gör den det Wookie?! xD

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja den räckte, din julklapp är på väg nu :D