tisdag 16 december 2008

Night Is When I Live.


En liten liten preview...

What the hell, har jag skaffat hårförlänging? :O
Nej, för tränade ögon så syns det än så länge att det
väldigt långa håret ovanför faktiskt är brushes (:
Håller på och pillar med en ny fotomanipulation,
med mig själv som modell för en gångs skull...
Dock är jag just nu dödstrött och vill sova xD
Så jag har sparat mitt lilla projekt och fortsätter imorgon ^^
Den är långt ifrån klar kan jag säga, bara håret har ca 1 timme kvar.
Det ovanför är en väldigt liten del av vad som komma skall.
Låt oss hoppas den blir bättre än den förra som är bleh.

Tittade på Reign of Fire förut, underbaraste drakfilmen.
Okej, finns andra bra drakfilmer...t.ex. Dragonheart o.o
Men jag gillar Reign of Fire, den är så mörk på ett annorlunda sätt
jämfört mot vad så kallade drakfilmer brukar vara ^^
Det är mer sci-fi än fantasy helt enkelt o.0
Svenska titeln är Drakarnas Rike på Reign of Fire.

Nej ni, det var sovdags för mig serru :D
Night Night !!


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: